2. tentang apa + siapa?

first of all before saya meneruskan cot cet cot cet saya tanpa henti, saya ingin mengucapakan ribuan + berbanyak-banyak terima kasih kepada seorang insan + seorang teman + seorang blogger + seorang * berapa byk seorang daa  kerana telah membuatkan saya sangat teruja apabila melihat blog saya yang telah berubah wajah. anda tahu siapa anda bukan? hehe! terima kasih + thank you + xiexie !
masuk sem baru nanti, insyaallah saya belanja awak minum dekat cafe kita tu ok. again, thnx a lot kawan. seriously, saya suka ! :)

title untuk entry kali ini bagi saya agak menarik.  pecah jugak kepala untuk memikirkan title ape yang sesuai untuk entry kali ini. sebabnye, saya pernah t'baca + t'libat blog someone yang sangat menarik. * apa yg menarik?  title setiap entry si blogger ini mesti simple, tapi isi dye mesti membuatkan saya teruja untuk meneruskan pembacaan. bagi saya, title yg menarik serta olahan cerita yang menarik akan menarik pembaca untuk tertarik membaca cerita yang menarik. * berapa byk menarik daa enough la cik ieQa. straight to the point saja apa awak mahu cerita untuk entry kali ini. baik. :)

blog ini mengumpul + berkongsi cerita tentang kehidupan + cinta saya.
sejujurnya saya katakan, sebelum ini saya suka + rajin menggodek blog teman2 saya. mula-mula persepsi saya pada blog ini negative. sebab apa saya berfikiran sebegitu? kerana bagi saya apa yang mereka coretkan pada blog kadang-kala merupakan sesuatu yang tidak patut dikongsikan bersama. privacy. tapi lama-lama persepsi saya berubah kerana itu hak masing-masing. mungkin mereka willing untuk berkongsi? *berkongsi cerita hehe. up to you as long as saya terhibur membaca blog anda. wink ! :)
selama ini saya sangat banyak masalah + tekanan + kesengsaraan + kesukaran dalam mengharungi kehidupan sebagai seorang remaja + pelajar + anak + teman + kakak + adik + pecinta beruang *hehe ! mungkin dengan kewujudan blog ini saya dapat berkongsi serba sedikit tentang perasaan + emosi yang saya alami dalam kehidupan seharian. saya menjadi seorang yang willing untuk berkongsi cerita kerana saya tahu anda-anda dan anda juga mempunyai pengalaman + lebih banyak pengalman berbanding saya. pengalaman yang saya akan kongsikan bersama anda adalah tentang kehidupan & cinta saya.


so, saya berharap dengan pengakuan saya ini, anda dapat memahami apabila ada entry yg bakal anda baca b'bau seperti kesentapan + kesedihan + kegembiraan + kemarahan + kesayuan + kebengangan + kegeraman
*apa-apa sahaja yang berkaitan dengan perasaan & kehidupan anda tidak berasa hairan mahupun pelik. :)

before saya menutup tirai untuk entry kali ini, nak mengumpat sikit. *hehe.
actually, blog ini diwujudkan kerana saya sudah bosan melayan kerenah beruang saya yang agak tidak berapa suka saya melayan pak cik fb tu. alasan si beruang, saya suka menggedik kan diri melayan pak cik fb tu. saya jugak akan mula leka + lalai apabila melayan pak cik fb tu. bile pak cik fb tu pun melayan saya, saya pun mula show off. hello! sesuka hati awk je ye nak cakap. huh! dengan wujudnya blog ini, maybe dapat mengurangkan sangkaan buruk si beruang terhadap saya. puas hati awk? hehe! jangan marah ok. :)
ape pun saya sayang awak ! hehe ! :)


there is only one happiness in life.
to love and be loved. :)
 
 

*si beruang ajak dinner!
aauuuwww ! :)

 

2 comments:

JANE said...

nk belanja sape tu??

belanja askrem 1 !

Mrs. Beruang said...

: haha!
sudah tahu b'tnye pule!

ok!
aiskrim cornento for love!
:)