1. first day gatal tangan create blog

hyep!
saya baru 
menceburkan diri
dalam dunia b'blogging.
let me introduce a little bit about
my self.
*macam dekat kindergarden je.
hehe...
ouchhh! ok3! :))

my name is Nurul Safeka binti Patahom.
just call me ieQa.
i am 20 years old.
still study at UiTM Kuala Terengganu
*proud being part of UiTM student
yeeahhhaa!!
masih merangkak lagi untuk mendapatkan
diploma in Office Management and Technology.

anak ke-5 daripada 6 orang adik-beradik
simple + ordinary person
caring + loving + friendly
*cewaaahhh !! :))

ape lagi eyh nk story??
haaaa..
single but not available...
hukhuk!
*mean what?
i have been taken by si beruang
yang bernama
Mohamad Halifie bin Hussin

*perlu ke mention?
Yes!
sebab saya sayang + cinta + kasih sgt2 sama ini beruang.
ini blog pun atas permintaan dye ok!
huhu..
*syok sendiri
eyh ! enough laaa mak cik.
dari tadi dok pot pet pot pet tak penat ke?
huhu...
tengah gile main blog + jakun macam ni laa..
hehe...

last but not least
*haik ! last dah ke?
hehe ..
bukan apa..
saya ni budak baru nak belajar.
so kepada anda-anda dan anda yang arif
lagi bijaksana + yang sangat pro la dalam bidang ini
diharapkan tidak segan silu untuk memberi comment and suggestion
bagi menarik + tertarik dgn blog cipisan ini.
sekian, terima kasih..

eyh jap3!
nak display picaa boleh?
hehe ..


saya + si beruang



byee ..  :))


2 comments:

Arez Razin said...

wahhh!
akak tiri ku!
selamat datang ke dunia blogg!
heee~

Mrs. Beruang said...

: haip!
perlu ke awak mention yg sy ni akak tiri awk?
jatuh market sy nanti..
hehe! tQ!
ajari aku yaa mas ..
wink ! :)