3. rindu

jam lappy saya menunjukkan sudah jam 01:16am. as usual, saya tidak dapat menutup mata. kalau dekat kolej kerawang tu pun time-time macam ni mesti masih belum tidur. aktiviti seperti biasa, menyiapkan assignment *keje last minute study *siang ada quiz+test+final exam lepak bilik puaka *gosip lepak atas katil *layan movie+layan pak cik fb+layan si beruang. buang masa kan semua ini. hehe. tapi ini lah yang sy lakukan tiap malam-pagi buta semenjak menjadi student. tapi, masuk part two je terus jadi macam ini. masa part one nerd ok, sebab tu dapat dean list. hehe. ouch! melayan blog sambil melayan siaran 817, MU vs BLACKPOL. gara-gara si beruang, saya turut menjadi fanatic tiap kali MU turun padang. eyh, bukan nak cerita pasal bola ok entry ni. :)

dalam suasana dingin + hening pada malam ini, sengaja membelek-belek pic zaman sebelum jejak kaki ke bumi Kuala Terengganu. tibe-tibe, terjumpa pulak pic dengan kawan-kawan masa melawat Pantai Klanang, Banting. terasa rindu sangat moment tu. actually kami berempat, tapi dalam pic tu kami bertiga saje. one of "my friend" yg sebelum ni dah sy share everything story of my life & love, tak de dalam pic tu. actually something happen on 2009. coz of that "rubbish" kami putus kawan. itu hak + privacy dye. saya hormati. tak nak ungkit kisah silam. sakit. hehe. chill ok :) tapi, seriously, aku rindu kau !

rindu sama diorg :))


style bukan? hehe.



lawatan kami ke pantai ini sebenarnya tidak dirancang. time ni sy masih bergelar pekerja, bukan student. so mereka "ketuk" sy. hehe. tak ksah pun sebab bile lagi kan. kawan-kawan punye pasal. :))
sy rindu sangat teman lama sy. * sorry pic dye memang sy dah tak simpan
bukan apa, kerana peristiwa itu + perkara itu + perkara remeh + perkara kecil dye ambil keputusan untuk terus memutuskan hubungan persahabatan kami. hanya kerana lelaki yang bergelar kekasih. how dare you babe!!? hhmmm.. untuk menyelesaikan segala kekusutan ini, sy + si beruang ajak bersemuka dengan niat untuk memperbetulkan kesalahan masing-masing but she refuse to do that. why? sampai sekarang sy msih tertanya-tanya, tertunggu-tunggu jawapan dan respond dye.

baik, kalau awak buat keputusan untuk berdiam diri saya hormati keputusan awak. tapi sy mohon jasa baik awak untuk tidak mengungkit perkara ini terutamanya apabila awak memburuk-burukkan nama someone dipublic sperti facebook. kalau awak rasa tidak puas hati, come see us anytime anywhere. talk as a professional. settle care baik. bukan macam budak-budak. kutuk-kutuk dekat fb, cakap belakang, perli-perli. not my style ok. and don't forgot to make sure that you are ready to criticized by si beruang and i. hehe. bukan apa, awk perlu ingat bahawa kami pernah menjadi teman awak sebelum ini. segala bantuan + bakti yang pernah kami hulurkan, kenanglah kembali sebelum awak nak kutuk + perli kami ok. :))

babe! no matter what happen, aku still sayang kau. even kite dah break as a fren, aku still anggap kau kawan aku. ape yang pernah jadi antara aku + kau + dia + dia lama dah aku buang dalam idup. bagi aku bnde tu kecik je. maybe jugak misunderstanding. sebab tu aku ajak face to face, slow talk. kalau pihak aku yang salah, aku mintak maaf. yup, kau susah untuk maafkan orang. itu hak + privacy kau. kita makin lama makin besar, matang laa seiring dengan usia kita. seriously aku cakap, goyang dowh aku ngan dye pasal bnde tu. tapi kitorg still together sampai hari ni. aku still egt jasa ko tolong aku pg beli present untuk dye dekat my one shop, ship besar tu. mesti ko tergelak kan bile egt balik mase nk letak kt umh ko. aku drive ko dok blakang, dah la bende tu bapak giler besar! haha! one more thing aku egt lagi jase ko tolong aku ambil kan kek anniversary kitorg kt kedai kek ideal. time tu aku dekat Sabah. thnx a lot babe! actually byk gile memory + moment kite yang aku tak pernah lupe. even kau buang aku, aku tetap sayang kau, sebab aku tau ko pun sayang aku. aku tahu + kenal hati kau. congrts jugak dapat continue study in degree. good luck babe! hopefully one day ble ko terbaca blog ni, ko faham yang aku betul-betul menyesal send dekat kau msg tu. * dalam keadaan marah babe!
dan aku menyesal layan ex kau. deeply in my heart, sorry and i miss u 
siti nurhidayah binti saharuddin
*sorry klu salah eje your dad name :))


tidur lah wahai mata
esok mau dating + shopping + movie + bowling
kumpul tenaga byk2 ok :))


 

No comments: