14. salah aku . . . .

susah nak puaskan hati semua orang. susah untuk jadi yang terbaik untuk orang yang kita sayang. susah nak buktikan yang kita memang betul-betul ikhlas + kasih + sayang + cinta pada seseorang. susah. kenapa perkara yang sebenarnya simple dalam dunia ini boleh jadi sangat complicated? kenapa perlu ada perkataan complicated dalam sebuah hubungan? kenapa perlu ada balas membalas dalam suatu perhubungan? bukan ke pemikiran orang yang sangat matang tidak akan menunjukkan sikap kebudak-budakannya terhadap orang yang memang bersikap kebudak-budakkan?

yes!
i'm not perfect!
not perfect as what you want!


kesabaran saya + kesabaran awak ada batas nya. yes. awak bertahan dengan saya selama 5 tahun. yes. saya tahu. saya tidak sesempurna seperti yang awak inginkan. saya tak mampu jadi sempurna untuk awak. saya hanya bertepuk sebelah tangan. saya tidak layak hidup sempurna disisi awak. saya hanya membuatkan hidup awak makin sakit + menderita. saya makin buat awak muak + meluat + bosan hidup dengan saya. saya hanya pentingkan kejayaan diri sendiri. saya hanya memikirkan diri sendiri. saya hanya tahu nak menang. saya hanya tahu menyalahkan awak.


if you think that i'm not perfect,
if you think that i'm just a baby doll,
if you think that i'm nothing important in you life,
if you think that i'm just a rubbish,
if you think + think + think that i'm only all bad thing for you,
now
i back away!
again,
i back away!
in malay.
SAYA UNDURKAN DIRI.

No comments: