7. saya perlukan awak

yes. i need you wahai pak cik beruang. tolong lah bangun. kalau saya dah ada dekat rumah awak sekarang ni, saya gegar bilik awak tau. tapi saya tahu alasan awak *keje malam ok, tolong laa faham! ye, saya faham. tapi tapi tapi saya sgt perlukan awak ketika + waktu + saat + minit + jam ini. tolong laaa awak! :((

sedikit terencat aku hari ini.  mane tak nye, saje2 godek2 web uitm, tau2 dapat offer continue degree kt puncak alam plak tu! *konon terkejut!padahal tak pun! sebab aku dah tau akan dapat offer ni. actually, aritu aku gatal tgn pg apply. saje. da name pun gatal. so, arini dapat laa result nye. alhamdulillah aku layak.




Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:

Program: (OM221) Sepenuh Masa
IJAZAH SARJANA MUDA PENGURUSAN SISTEM PEJABAT (KEPUJIAN)
FAKULTI PENGURUSAN & TEKNOLOGI PEJABAT
Semester : DISEMBER 2010

Kampus : B8-UiTM Kampus Puncak Alam
FAKULTI PENGURUSAN DAN TEKNOLOGI PEJABAT,
42300 BANDAR PUNCAK ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN




amk kau! puas hati dah dapat? *ye,sgt puas hati! hhhmmmm..
actually, aku tak minat pun course ni. haha! jujur + ikhlas dari sanubari hati aku! sebab nye, SISTEM PEJABAT? *for sure aku akan duduk dalam office je kan. owh tidak! semak + serabut laa idup aku nanti dipenuhi dgn system2 dalam office tu. haha! aku ade sorg member tmpat aku keje dulu. member kepada member aku tu pun dulu amk degree in office system. skunk abs stdy dah. aku ade laa jgk tnye serba sedikit tntang office system ni. dye cte, best bagi bg yg berminat. biasenye lelaki yg amk course ni. perempuan biase diorng amk customer service & event management *yup!itu yang saya mahu! totally, aku tak minat bermain dengan system. and for all readers information, program yg aku dapat ni actually fast trek. mean, student diploma part 3 yg mendapat keputusan seperti yang dikehendaki dalam syarat2 kemasukan ke fast trek, akan jump trus ke degree tanpa perlu complete study in diploma. kelebihannya, jimat setahun kot. *aku pun tak sure! :))


keputusan berada pada tgn aku. ntah laa. kalau pg, bgus jgk. dekat dgn rumah. 15 minit je kot. jimat mase aku stdy. cepat sikit boleh keje + kawin *gatal! hanya mereka mereka mereka yang dekat dgn aku je yg boleh memahami aku sekarang. terutamanya kamu wahai beruang. bangun laa!


tapi!
ade yg m'buatkan aku rase tak nak terima offer ni. huh!


Kemudahan kolej kediaman : TIDAK DISEDIAKAN. SILA URUSKAN SENDIRI 




memang terbaik laa uitm ni. tau laa campus tu dekat dengan rumah aku. tapi aku perlukan kolej ok. sebab sebab sebab kolej kt puncak alam tu sgt cantik ok! haha! actually, agak menyusahkan laa klu tak dapat kolej. sebab nye, kalau aku duduk luwa or rumah sendiri, sure aku malas nk stdy. percaya laaa wahai anda anda anda anda anda sekalian! ini bukan dongeng, tapi kenyataan.

so, i think i need time tu think about this offer. need time + space + penasihat + sokongan + dorongan + doa-doa anda sekalian. wahai beruang, bangun laa. awak tahu saya ni lembek + ciwek, tolong laa berada bersama saya ketika ini. 

wahai offer, kau membuat hidup aku tak tenang laaaa ............


we sat side by side
in the morning light
and 
looked out at the future together


solat istikharah
insyaallah
akan aku temui jawapannya
:))
  

No comments: