10. sangkar emas

si beruang : da packing barang?
si ciwek : belum.
si beruang : pemalas.
si ciwek : exactly!
si beruang : request dekat uitm jgn bg student cuti lama sgt. lemau.
si ciwek : lembek.
si beruang : ngences laaaa. no shopping + no present dean list.
si ciwek : tolong laaa jgn main ugut-ugut. kan da besar.
si beruang : tolong laa pg packing barang. kan tinggal setahun duduk sane.

setahun!!!

sangat lama tidak mengupdate blog. alasan? malas. sebab? malas. semenjak? balik dari holiday Langkawi. kenapa? byk sgt aktiviti bersama si beruang. *dating :)) pic Langkawi ade dekat Facebook aku + si abang + si sepupu.

ari ni agak rajin nak update. alasan? rindu sama pecintaberuangblogspot.com.
yyyyeeeeeaaaahhhh! entry pasal sangkar emas a.k.a UiTM Kuala Terengganu a.k.a Kolej Kerawang :))

malam esok akan berangkat pulang ke campus :(( + :))

unhappy sebab :

1.    no more family + si beruang beside me.
2.    no more tilam empuk + terlebih tidur.
3.    no more makan sedap-sedap mama masak.
4.    no more more shopping + dating.
5.    no more astro.
6.    no more no more no more and no more live like in Paradise!!!!

happy sebab :

1.    bilik baru + kawan baru + lecturer baru + subject baru
2.    stationary baru
3.    azam + semangat pun baru
4.    dean list jgk!
5.    insyaallah, nurul safeka patahom yg baru :))


setelah dibelek belek belek calender 2011, maybe aku akan spent around RM 5** untuk ulang alik Selangor -----> Terengganu. alasan? sebab sebab sebab sebab sebab every month aku WAJIB balik! kenapa? ikuti entry sy akan datang. hehe :)) wink!


seriously, dah tak sanggup duduk Terengganu + aku tak sanggup tinggal si beruang tu. and seriously, aku TAK PERCAYA pada si beruang. CURANG adalah faktor utama. pahit + kelat + sakit + sentap + siat semue pernah rasa. so, tolong laa bb jgn buat lg. melutut + merayu JANGAN BUAT LAGI. tolong laa paham. sy mahu 3.8 ok. so, please. i will be nicer if you treat me nicely, if you being rude i will be more worst than you did. now let bygone be bygone.
no matter what happen
saya sayang awak + saya nak jadi yang halal untuk awak!


01012010 -----> 31122010
enough bb! enough k! please live in peace! kepada si anasir, tolong laa jgan kacau kami lg...

tak nak story lg laa, aku ni ciwek. jap lg confirm nagis. so .....................
SELAMAT KEMBALI KE CAMPUS + bersemak samun + berserabut bersama sang assignment + quiz + test !! :))

No comments: